fy fan

Skola men hade bara en lektion och de va engelska för första lektionen jag har är eget arbete och då ska jag greja med engelskan men satt och läste på till körkortet ist. Sen har jag digitalt skapande men de tog jag bort förut kanske inte så smart för nu förlorade jag 100 poäng men just nu skiter jag i de. Så gjorde smörgåsar med jessica till mötet lärarna på skolan skulle ha idag. Har fått ändringar i schemat också på Tisdagar har ska jag ha praktik och kanske på torsdagar på fredagar ska jag ha engelska en hela dag känner inte för att ha praktik men har inget att säga till om! Ska praktiksera på kvarnåsen men känner inte för att praktisera där eftersom att jag har praktisera där två gånger förut. Ska skriva ett cv också har aldrig gjort de förut så får se hur de går. Just nu hoppas jag bara på att jag kommer in på skolan i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0