Göteborg

Upp vid halv fem , pigg som faaan .Åkte till Säffle kvart över sex och va där kvart i lite tidigt så fick vänta en liten stund , sen när vi satt på tåget så kände jag hur jävla trött jag var ! Framme i Göteborg vid 9 fick mig lite nya kläder ett par jeans leggings på hm och t-shirt med mötley crüe , skinnhandskar med nitar , nit armband och ett skärp med kedjor på SHOCK !Men skärpet va ju för litet glömde kolla storleken !Får skicka efter från skocks hemsida och beställa de skärpet fast i RÄTT STORLEK! Va jävligt skööönt att sätta sig på tåget hade ont i fötterna och nacken! Tåget blev försenat en kvart , satt i tåget och kände att de stannade så stog de stilla i typ 5 - 10 minuter och dom sa inte va de va för fel heller , STÖRANDE !!!Tänkte ju att jag skulle ta bussen hem men den hann jag ju inte med när tåget var försenat så får sova hos syrran en natt till , så kör hon mig till skolan imorgon ! Fick sånn lust att flytta till Göteborg !!! Har inte orkat toge några bilder på de jag köpte så får bli en bild på syrran , får se om jag kanske lägger ut bilder på de imorgon eller nått !
Syrran !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0