Helg

Igår blev de skola först och sen disco fick hallen (idrottshallen) 4 så vi åkte dit och iordning för disco men vi kom ju först inte in för man skulle dra ett kort och sen skriva en kod i en sak men de funka ju inte så de kom en och hjälpte oss. klockan 6 börja de komma massa ungar och nästan alla hade 100 lappar (kosta 20 kr inträde) och vi hade ju nästan ingen växel så mamma fick komma med massa kroner. Halv tie va discot slut och vi skulle börja städa men vi hitta inga städ grejer, fick ju inte nyckel till alla dörrar. Men vi fixa en skurmopp som vi kunde ha och städa med för de behövdes verkligen de va popcorn och dricka överallt och i omklädningrummen va de popcorn på hela golvet ganska jobbigt att städa när klockan va tie va hemma vid elva då gjorde jag mig lite mat och sen la jag mig och kolla på andra avenyn men somnade direkt nästan va så jävla trött. Men de va en bra kväll med rätt så mycket folk och alla verka ha kul. Fick in 2797 kroner tror jag de blev. Mer och mer pengar till Skolan resan till London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0