...

Måndag och de är sprotlov!De som är mindre bra är att de snöar jag trodde verkligen att all snö hade försvunnit och att de började bli vår men så vakna jag och kolla ut och såg att de snöa usch...Får bli en sånn dag då man bara har på sig pyjamas och kollar på massa filmer. Hoppas på att jag blir frisk snart är förkyld och de är verkligen inte kul har varit så hes att jag inte kunnat prata...I fredas och Lördas blev de ut åkte bil och drack med folk inte så jävla gött när man är förkyld men de va kul. Till helgen ska vi fira en kompis som fyller år så först blir de midda hos jessica sen vidare till Åmål och sen Säffle och sist arvika om chafförn går med på de då kommer nog bli kul tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0