Duktig

Känner mig rätt så duktig igår va jag ute och gick med jessica först blev de en halv timme på morgonen sen blev de en halvtimme till vid 4 sen vid halv tie till tolv kände mig rätt så duktig väldigt skönt att lägga sig sen när man kom hem kändes i benen att man hade varit ute och gått .Blev en timme promenad idag bara .Kände mig både glad och stolt att jag hade gått ner 11 kg förut när ja vägde mig visst de är ju inte så mycket men jag går ner i vikt iaf och inte upp!!!Ska gå ner 15-20 kg till .
På Tisdag börjar skolan också känns helt okej , och nästa vecka ska jag ha möte med rektorn och några till lärare på skolan .
Imorgon hoppas jag att min telefon kommer , ska färga håret också och bli av med den fula och äckliga utväxten .
Sitter och lyssnar på denna goa låten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0