Onsdag

Försov mig idag fick skynda mig upp och göra mig iordning , min plattång stänger av sig hela tiden och de gjorde mig så jävla sur och irriterad ... Så jag kom 10 minuter försent , skulle välja vilket program jag vill gå nästa år också på första väljde jag vård och omsorg och på andra restaurang och livsmedel men blev så sugen på att gå i Göteborg alltså flytta dit ska se va dom har för program där och se om nått låter intressant så ska jag söka till de isånnafall men de är ju inte säkert att jag kommer in .

Ris och kyckling och sås blev de till middag idag !
Sen gick jag till Jessica en sväng sen gick vi ut och gick sen när jag kom hem gjorde jag smoothie och nu blir de snart film med mamma !

Gött vare !




Enkelt och gött !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0