Helg

Kände att de va ganska onödigt att gå till skolan idag , tog sov morgon till 10 och sen vid elva gick jag till skolan och gjorde inte ett skit satt på facebook och spela kort haha !
Va på möte igår med rektor och några lärare och mamma va också med så vi bestämde att jag inte skulle ha matte eftersom att jag redan är klar med de och sitter bara och pratar och stör dom andra på matte lektionerna ...
De va nästa bara de vi pratade om fast varför vi skulle ha möte de va för att jag hade tackat nej till speciall hjälp från våran specialpedagog på skolan och då tycket dom att vi skulle ha ett möte för att skolan ska se till så man verkligen får den hjälpen man behöver .Annars skötte jag mig bra och frånvaron va de inga problem med om man jämför med förra året .
Efter skolan gick jag och några kompisar och simmade de va riktigt skööönt sen på kvällen blev de en promenad också .
Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng , så gött att gå ut och röra på sig , och när de visar på vågen att man faktiskt har gått ner några kg så vill man bara gå ut och gå och röra på sig mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0