31 Januari

Sitter hemma hos syrran och kollar på tv , hon hämtade mig efter skolan så åkte vi hem till henne ska sova här inatt för imorgon ska vi till Göteborg och shoppa ! Va i Säffle en sväng förut och fixade biljetter så vi slipper göra de imorgon , ska gå upp vid fem halv sex för vid sex åker vi mot Säffle för tåget går 06:57 mot Göteborg !
Blev även klar med svenskan idag , hade en text som jag skulle läsa upp för läraren sen va jag klar med svenska så jävla gött för nu är de bara engelska kvar !
Sökte även till vad jag ska gå och vart jag ska gå till ettan
De första blev :
Vård och omsorg , Här hemma
restaurang och livsmedel , Göteborg
Restaurang och livsmedel , Bengtsfors
Men nu ska jag kolla klart på programet på tv sen hoppa in i duschen och sen sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0