Hhhm?

Skola till ett idag sen blev de en sväng till Arvika och hämtade mitt pass så nu jävlar ska vi beställa flyggbiljetter och hotell!Är ju inte så länge kvar till planet lyfter mot London!!!!Först påsk lov sen veckan efter åker vi!Har så mycket saker att tänkta på nu börjar bli lite flygrädd tror jag, sen vet jag inte om jag ska gå omvårdnad här hemma eller om jag ska flytta till Göteborg och börja där, sen har jag körkortet som jag måste börja plugga mer till och övningsköra mer, sen har jag cv jag ska skriva så jag kanske kan få ett helg/sommar jobb, sen bantar jag också, känner att de går lite segt försöker att gå ut och gå minst 1 timmer varje dag och så går jag och simmar lite då och då, men de jag går och tänker på hela tiden är skolan, jag vet inte vad jag vill känns inte som att omvårdnad är nått för mig samtidigt som jag tycker att de är nått för mig, vet inte heller om jag vill flytta till Göteborg tänk om jag inte trivs där.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0