Torsdag

Så skööönt med sportlov nu veckan har gått jävligt fort, är ju redan Torsdag idag har inte gjort så mycket under lovet har varit ett lugnt lov har varit förkyld så har bara vilat så jag blir av med förkylningen nån gång. Igår blev de film och lite mat med två kompisar trevligt. Idag blev de Karlstad jag och några till va med en kompis som skulle köpa ljud till bilen så nu jävlar har vi bra ljud imorgon när vi ska ut och festa, fira en kompis som fyller år idag. Så kom hem för en stund sen ska ta mig en promenad med en kompis snart. Fick plattången igår som jag skicka efter i Måndags eftersom min andra typ börja brinna hade haft den i 4-5 år så behövde verkligen en ny och den nya va jätte bra för håret är fortfarande platt! Imorgon blir de duscha sen börja göra sig iordning sen blir de midda hos en kompis med resten av girlsen sen blir de Åmål senare på kvällen och kanske Säffle och kanske arvika!
Denna plattången blev de, provade en kompis sånn här och den va jätte bra på mitt hår, och så är de ju platt/lock tång i ett.

Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

ååh längtar tills jag får min plattång :)

Min är typ sönderbränd på sidorna :o

2012-03-01 @ 20:35:04
URL: http://mylifeasnathalie.bloggplatsen.se/
Postat av: Jannikeee

Den här va jätte bra verkligen :)

2012-03-04 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0